Bilim adamları, kısıtlı miktarda yiyecek verilen hayvanların, fazla besin tüketenlere göre neden daha uzun yaşadıklarının anlaşılmasını sağlayabilecek önemli geni buldular. İngiliz Nature dergisindeki habere göre, ABD’nin San Diego eyaletindeki Salk Instute’de görevli araştırmacılar, “yiyecekleri kısıtlanan hayvanların, sürekli yiyecek tüketen hayvanlara oranla nasıl daha fazla yaşadıkları�? sorusuna yanıt bulmak için solucanlar üzerinde araştırma yaptılar. Araştırmacılardan Martin [...]
